søndag 10. november 2013

Torsdag 7. November 2013

Denne torsdagen arbeidet jeg ettermiddag med E-skift. Dagen startet med et veiledningsmøte med Hans Ole i forbindelse til bedriftsrapporten. Mye av arbeidsdagen i dag gikk til å vise rundt PTF elevene på ovn 11. PTF elevene på ovn 11 forespurte også om de kunne få se ovn 10. Jeg var dermed også innom ovn 10 i dag med PTF-elevene, der jeg var med på en tilsvarende lik runde, med Fredrik, som jeg selv ga på ovn 11. Fikk beskjed om å møte opp på ovn 10 på fredagen.


Fredag 8. November 2013


Møtte opp på ovn 10 som avtalt, der jeg først gjorde meg litt kjent med deres PTF-elever samt oversiktsbilder fra kontrollrom. Jeg og PTF-elevene fra ovn 11 fikk en gjennomgang av SRA (Sluttrenseanlegget). Deretter skulle jeg ta med meg alle PTF elevene til ovn 11 der jeg og ansatte Thomas igjen viste rundt opp i etasjene i ovnshuset. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar