mandag 21. oktober 2013

Lørdag 19/10/2013
Lørdagen arbeidet jeg med E-skiftet på 12 timer skift. Var i dag ikke lagt inn i noen spesiell oppgave og jobbet derfor med teoretisk stoff forbundet med fagprøve og høstens energi-rapport.
            Jeg fikk beskjed om at jeg kunne støvsuge 5. etasje som 5S arbeid dersom jeg hadde noe dødtid på jobb, så jeg tok meg tid til dette da jeg vet at 5S er et forbedringsområde og et prioritert område for driften og arbeidsmiljøet. Tok blanderens rengjøringsrutine i 5. etasje i samme slengen.

Søndag 20/10/2013
Søndagen startet jeg dagen med å trene på krankjøring ved å kjøre og helle ut slaggøser fra tappingene. Kran er det område jeg selv vil konsentrere meg om å beherske før neste sommer da jeg kan ta oppkjøring i kran, så tilbud om krankjøring er jeg alltid takknemlig for.
            Senere fortsatte jeg arbeidet oppe i 5. etasje med støvsuger der jeg ikke hadde vært over på Lørdagen.
            I dag ble det også noe tid til å se på teorien der jeg har arbeidet med oppgaver relatert trykk.
            Rebecca og jeg har også løst opp heng i døgnsilo 15 der det hadde pakket seg et tett og solid lag med fin støv nokså høyt oppe i siloen som gjør det klumsete å stake, men dette løste etter hvert opp med luftrørsstaking og vibratorkjøring på siloen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar